mandag, januar 15, 2007

Nytt år, jah...

Å så vanskelig det er å komme igang igjen etter jula. Jeg og dattera øvde hele forrige uke på å klare å stå opp før åtte. Vi klarte det ikke. Prøver igjen denne uka...

Året startet for meg med parasittangst. Altså angst for parasitter i vannet som gjør at man blir syk. Det ble ikke bedre av at NRK sendte Brennpunkt om nettopp parasitter i drikkevannet. Det var tilogmed mye verre enn jeg kunne tenke meg. Resultatet er at jeg nå koker alt vann før jeg drikker det. Og som om ikke det var nok - i går så jeg "Supersize me" på TV. Nå spiser ikke jeg kjøtt, og har vel ikke inntatt et måltid på en fastfood-restaurant på over 15 år, men likevel fikk jeg fett- og E-stoff-angst, så i dag har jeg handlet økologiske grønnsaker og helsekostmat for alle penga.

Og nå er det bare å sette igang med jobbinga her foran datamaskina. Nuh!

Ingen kommentarer: