tirsdag, november 14, 2006

LItt hverdagsprat....

....sånn for å komme igang igjen, kan være på sin plass. Ellers er jeg ikke så sikker på om denne bloggingen er noe for meg. Det fins liksom så mye anet å gjøre, og når jeg først skal skrive noe jeg har tenkt på blir hodet tomt og jeg bli utålmodig.... Vel, siden jeg lider av generell skrivesperre om dagen, tenkte jeg at det kunne være bra å få ned noen ord som ikke er skrevet under press og prestasjonsangst. Skal skrive noe lurt om familier som lever fra hverandre, og noe lurt om hvordan kjønn kan vanskeligjøre intervjusituasjoner. Og alt dette på under to uker, og jeg er ikke kommet langt.... Lure meg prøvde å være lur og velge tema etter hva jeg skal skrive om etter jul, men å være lur er ikke alltid lurt....

Men nå skal jeg ihvertfall ned på pub´en på Skravlemoen og drikke en øl for den pene kineserjenta som fyller år. Hurra!

2 kommentarer:

Delirium~ sa...

shoppingtips for foundation nå i kommentarfeltet på bloggen min! :D


Delirium på Bak skyggene

K for Kvinne sa...

Herlig - takk!