fredag, mai 19, 2006

Grand opening

I dag åpner jeg min egen blogg. Noe jeg har tenkt på lenge. Faktisk så lenge at det var så vidt det ble noe av på grunn av en slags prestasjonsangst som har bygget seg opp ettersom dagene har gått. Hva skal bloggen hete, hva skal være navnet mitt? Hvilke ting skal jeg skrive om, og enn om det ikke blir smart, vittig og spennende nok? Vel, nå har jeg lagt høytsvevende ambisjoner om å bli en slags blogge-queen på hylla, og vips - her er bloggen - den tok jo omtrent nøyaktig to minutter å lage. ....så får vi se da....

3 kommentarer:

Sexy Sadie sa...

Det her blir bra, stå på! Stas med Trønderbloggere, faktisk.

K for Kvinne sa...

Takk, takk! Gleder meg at vi er flere!

Elvis Bling Laden sa...

gratulerer. Og det var mye lettere å kjenne deg igjen med dette navnet. Vælkommen te gards.